Mafiaklanen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Mafiaklanens forum
 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Blir angrepet litt for mye!
Vits                                                                                                      ' EmptySøn Mar 25, 2012 9:55 am by king ikariam

» HE HE LOL
Vits                                                                                                      ' EmptySøn Mar 04, 2012 1:44 am by laffa1976

» Fan art( forslag 2011)
Vits                                                                                                      ' EmptyTir Jan 04, 2011 12:35 pm by X-Ray

» Swich i ledelsen.( Jeg i ledelsen)
Vits                                                                                                      ' EmptyTir Nov 30, 2010 7:05 am by king ikariam

» Vits '
Vits                                                                                                      ' EmptyMan Nov 22, 2010 2:12 pm by X-Ray

Navigation
 Portal
 Hovedsiden
 Medlemsliste
 Profil
 Hjelp
 Søk
Forum
Poll

 

 Vits '

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyTir Okt 14, 2008 4:00 pm

En turist satt seg i en taxi.
Då sa taxisjoføren på spøk:- Her i landet bruker vi å kjøre på gamle damer for å skremme passasjerene.
Etter ei stund såg han ei gammal dame og kjørte fort mot ho og svinga unna i siste liten, då han hørte eit dunk
-Hva var det?
-Jeg såg att du bommet så jeg tok henne med bakdøren.
Til Toppen Go down
rmd
Admin
rmd


Antall Innlegg : 13
Age : 48
Humor : HIHIHAHAHOHOHØHØHAHAHIHIHOHO
Registration date : 20.09.2008

Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyTir Okt 21, 2008 10:54 am

Roser er røde og verden er stor,
Jeg har en hagle og vet hvor du bor. jumpers1
Til Toppen Go down
http://mafiaklanen.friendhood.net
Gjest
Gjest




Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyMan Mar 23, 2009 4:33 pm

En bil blir stoppet av politiet fordi den kjører 20 km/t i en 80 sone. Føreren er en liten gammel dame på 85 år og i bakseta sitter hennes jevnaldrende 3 venninner.

\\\"Frue\\\" spør politimannen \\\"hvorfor kjører du så sakte i en 80 sone?\\\".
\\\"Herregud mann\\\" svarer den gamle damen \\\" se på veiskiltet, det står jo 20 på den!\\\".

Politimannen rister på hodet og sier tålmodig \\\"frue, skiltet forteller at du kjører på riksvei 20, ikke at fartsgrensen er 20 km/t\\\".
\\\"Åaaaa sier du det, ja men det skal jeg huske\\\" svarer den gamle damen.

Politimannen titter på damene i baksetet, og synes de ser ut til å være litt uvel og grønne i ansiktene.
\\\"Er det noe galt mine dine venninner?\\\" spør han \\\"det ser ikke ut som de er helt friske\\\".

\\\"Neida\\\" svarer den gamle damen, \\\" du skjønner vi har akkurat svingt av riksvei 180\\\''.



Det var en gang Finn, Finnfinn og Bjarne skulle på telttur i skogen.
Så ble Finnfinn borte! Da sa Bjarne til Finn:
Finn, finn Finnfinn!
Finn ser styggt på Bjarne og sier:
Bjarne Bjarne BjarneBjarne !xD


Sist endret av rtoyotas den Søn Mai 03, 2009 7:27 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyFre Apr 03, 2009 11:25 am

Lærer til elevene- Nå vil jeg at alle som synes at dem selv er dumme må røyse seg.
Etter en stund røyser Emma seg.
lærer- Føler du deg dum, Emma?
Emma- Neida, men jeg synes bare du ikke burde stå der alene.

lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyFre Apr 17, 2009 12:07 pm

Åssen tau kan man ikke knyte?

Et fårtau! haha


Åssen sau har ikke ull?

En nyklippet sau! hahaha!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyLør Mai 02, 2009 9:09 pm

-Jeg vedder hodet mitt på at jeg har rett.
-Jeg vedder lommeboken min på at jeg har rett.
-Men den er jo tom.
-Nettopp, da blir jo innsatsen det samme.


-Jeg vil gjerne bytte denne båten jeg kjøpte. Den lekker, jo!
-Men det var nevnt i annonsen:''lekker''båt til salgs.


-Hørt om mannen som stjal en kalender?
-Nei, hva skjedde med han?
-han fikk 12 måneder.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyLør Mai 08, 2010 11:31 am

Svenske i USA

En svenske har tatt turen til USA og går en tur langs en gate og ser på butikkene da to damer går forbi ham.

– Oh, what a handsome face, sier de til ham.
– Nej, det var inte jag som fes, repliserer han. rabbit


Sist endret av Prins Anton den Lør Mai 08, 2010 11:39 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyLør Mai 08, 2010 11:35 am

Svensk voldtekt

– I går ble jeg voldtatt av en svenske, sier Lise.
– Hvordan vet du at det var en svenske, svarer Ida.

– Fordi jeg måtte hjelpe ham... Razz


Sist endret av Prins Anton den Lør Mai 08, 2010 11:38 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyLør Mai 08, 2010 11:38 am

Strømbrudd i Sverige

– Da det var strømbrudd i forrige uke, ble jeg sittende fast i heisen i over tre timer.
– Det er vel ingenting. Jeg ble stående fire timer i en rulletrapp.

Svenske på Expert

Svensken kom inn på Expert og gikk mot en selger.

– Er sort en farge, spurte han.
– Ja visst, svarer selgeren.
– Er hvitt også en farge?
– Ja, det er det.
– Da er det jo som jeg alltid har sagt til kona mi; Vi har farge-TV!


Svensker på tur

To svensker var ute og syklet. Etter en stund stoppet svensken og slapp ut lufta av bakhjulet.

– Hvorfor gjør du det? spurte den andre.
– Setet var for høyt!

lol!
Til Toppen Go down
X-Ray

X-Ray


Antall Innlegg : 20
Age : 25
Humor : LOL
Registration date : 16.10.2010

Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' EmptyMan Nov 22, 2010 2:12 pm

Det var en gang tre svensker som gikk en tur i skogen da de fant et spor.
"Det er et revespor", sier den ene.
"Det er et harespor", sier den andre.
Den tredje rakk ikke si noe før de ble overkjørt av toget... Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Vits                                                                                                      ' Empty
PosteTema: Re: Vits '   Vits                                                                                                      ' Empty

Til Toppen Go down
 
Vits '
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tirsdags vits

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Mafiaklanen :: Vitser og andre morsomheter-
Gå Til: