Mafiaklanen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Mafiaklanens forum
 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Blir angrepet litt for mye!
Blir angrepet litt for mye! EmptySøn Mar 25, 2012 9:55 am by king ikariam

» HE HE LOL
Blir angrepet litt for mye! EmptySøn Mar 04, 2012 1:44 am by laffa1976

» Fan art( forslag 2011)
Blir angrepet litt for mye! EmptyTir Jan 04, 2011 12:35 pm by X-Ray

» Swich i ledelsen.( Jeg i ledelsen)
Blir angrepet litt for mye! EmptyTir Nov 30, 2010 7:05 am by king ikariam

» Vits '
Blir angrepet litt for mye! EmptyMan Nov 22, 2010 2:12 pm by X-Ray

Navigation
 Portal
 Hovedsiden
 Medlemsliste
 Profil
 Hjelp
 Søk
Forum
Poll

 

 Blir angrepet litt for mye!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
X-Ray

X-Ray


Antall Innlegg : 20
Age : 25
Humor : LOL
Registration date : 16.10.2010

Blir angrepet litt for mye! Empty
PosteTema: Blir angrepet litt for mye!   Blir angrepet litt for mye! EmptyTor Feb 24, 2011 9:03 am

Må komme med en trist beskjed! Aimax plyndrer vettet av meg, og jeg leter etter en måte å stoppe det på. Begynner å bygge opp store styrker nå, og forsker bare på militær fremtid framover. På grunn av den nye måten å sende spioner, er det mye lettere å sende spioner selv inn til meg, hvor byens gjemmested er nivå 32 de fleste steder. Så han prøvde det. Da 3 ble alikavel oppdaget, men tror han har sendt fler. Han angrep både Badania(x2), Padania, og Kasania denne gangen. Jeg ligger på lur, jeg tar et angrep på han i løpet av nærmeste måned.. Kunne godt gjort seg med litt hjelp!(Nærmere info). Kan jo alltid stole på dere Mafia'er! Wink

Hvis noen har noen ideer for hvordan stoppe han, å få et mer fredlig vennskap så hadde det vært fint. Jeg vil IKKE ha noe krig, bare et lite angrep for å vise at dette må ta slutt... Exclamation

Takk Very Happy
Til Toppen Go down
king ikariam
Admin
king ikariam


Antall Innlegg : 65
Age : 30
Registration date : 20.03.2010

Blir angrepet litt for mye! Empty
PosteTema: Re: Blir angrepet litt for mye!   Blir angrepet litt for mye! EmptySøn Mar 25, 2012 9:55 am

Hei x-ray. Du kan jo sende en allianse meldig å spøre om vi sammen kan stå imot han vis dette forsatt er et problem. Jeg kan hjelpe til vis du trenger litt hjelp

MVH K.I
Til Toppen Go down
 
Blir angrepet litt for mye!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Mafiaklanen :: Generelt :: Hjelp-Militært-
Gå Til: