Mafiaklanen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Mafiaklanens forum
 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Blir angrepet litt for mye!
Viktig meldinger fra lederen! EmptySøn Mar 25, 2012 9:55 am by king ikariam

» HE HE LOL
Viktig meldinger fra lederen! EmptySøn Mar 04, 2012 1:44 am by laffa1976

» Fan art( forslag 2011)
Viktig meldinger fra lederen! EmptyTir Jan 04, 2011 12:35 pm by X-Ray

» Swich i ledelsen.( Jeg i ledelsen)
Viktig meldinger fra lederen! EmptyTir Nov 30, 2010 7:05 am by king ikariam

» Vits '
Viktig meldinger fra lederen! EmptyMan Nov 22, 2010 2:12 pm by X-Ray

Navigation
 Portal
 Hovedsiden
 Medlemsliste
 Profil
 Hjelp
 Søk
Forum
Poll

 

 Viktig meldinger fra lederen!

Go down 
+3
Zorglub
hercules
SilentG
7 posters

Hvor skal MAFIA seile videre?
Fortsette slik vi har?
Viktig meldinger fra lederen! I_vote_lcap55%Viktig meldinger fra lederen! I_vote_rcap
 55% [ 6 ]
Dele oss opp og bli lagt ned?
Viktig meldinger fra lederen! I_vote_lcap0%Viktig meldinger fra lederen! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Sammenslåing?
Viktig meldinger fra lederen! I_vote_lcap0%Viktig meldinger fra lederen! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Bli krigerske?
Viktig meldinger fra lederen! I_vote_lcap45%Viktig meldinger fra lederen! I_vote_rcap
 45% [ 5 ]
Antall stemmer : 11
 
Poll closed

AvInnlegg
SilentG
Admin



Antall Innlegg : 44
Age : 45
Registration date : 17.11.2009

Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! EmptyTor Sep 02, 2010 5:11 am

Ærede MAFIA medlemmer

I den siste tiden har MAFIA blitt en allianse som ikke er aktiv, hverken som plyndringsallianse, i poengbygging eller noe annet.

Forumet her blir ikke brukt, og ingen bruker chatten lenger.

Undertegnede har faktisk vært pålogget chatten et helt døgn sammenhengende og det var noen innom forumet, men ingen som logget seg på?!


Hva kommer dette av.?


Er dere lei hvordan vi driver MAFIA? eller hvordan har det seg at man ikke logger på ikariam lenger? Kanskje det er skolen eller jobb som tar så mye tid at dere ikke klarer dette.


UANSETT!

Skal MAFIA bestå må det gjøres noen grep og her kommer dere inn.

Sjekk på avstemningen og stem, ellers får dere ikke muligheter til å være med å bestemme noe.


En ukes frist, kanskje kortere, men det er viktig at dere alle stemmer.

SilentG
Leder
Til Toppen Go down
hercules




Antall Innlegg : 5
Age : 55
Registration date : 28.04.2010

Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Re: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! EmptyTor Sep 02, 2010 5:41 am

Hei Sjef!

Mye jobb nå på begynnelsen av året, men jeg plyndrer da hver dag de jeg klarer. Kan bli sterkere og større før vi begynner en krig, men hvis vi bygger oss litt opp så skal vi nok bli bedre.

Hilsen Herc
Til Toppen Go down
Zorglub




Antall Innlegg : 58
Age : 53
Registration date : 07.04.2010

Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Re: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! EmptyTor Sep 02, 2010 7:25 am

Big BOSS!

Skulle gjerne hatt flere valgmuligheter på avstemmingen, blir litt snevert med de vinklingene der. Hva med kravendringer og oppdeling uten å bli lagt ned?

I motsetning til mange andre er jeg ofte i spillet, men ser også at mange følger meg. Jeg mener at om Mafia som allianse skal kunne hevde seg må alliansen ha en stor skare aktive spillere.

Alle nye spillere må gjennom en prøveperiode for å vise om de er verdige et opptak i Mafia og da gjerne gjennom en rekrutteringsallianse.

Og så må det settes et poengkrav for å komme inn i moderalliansen, ikke bare en prøveperiode. Blir litt sammensatt dette her, men noen i alliansen kan sikkert følge dette opp.

Mvh
Zorglub
Til Toppen Go down
naaro
Admin



Antall Innlegg : 11
Age : 29
Registration date : 23.04.2010

Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Re: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! EmptyTor Sep 02, 2010 3:26 pm

krig:D
Til Toppen Go down
Frankie
Admin
Frankie


Antall Innlegg : 124
Age : 42
Humor : Ja!! Hahaha...
Registration date : 19.09.2008

Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Re: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! EmptyTor Sep 02, 2010 4:26 pm

Det er ikke lett å holde motet oppe bestandig men det viktigste er å ha en motivator/pådriver for å få frem resultater.. Jevn rekruttering/friskt blod i alliansen er også viktig for at alliansen skal "Leve" Det bør kjøres mer fokus på rekruttering, samt samle alliansemedlemmene i øygrupper og utvekslig av varer..

For min egen del er jeg DRITTLEI de siste oppgraderingene GF har gjort de 2 siste gangene.. Jeg har spilt spillet i 2 og et halvt år og sniffet så vidt det var på å vippe 1 million i poeng. Da var det selvsagt en klovn hos GF som endret poengberegningen IGJEN. Sånne ting tar litt motet fra spillere.. Dette gjør også poengbygging vanskligere og mindre synlig enn før! Men vi snuser faktisk på 5 plassen, Så hvis alle tar i det lille ekstra er dette absolutt oppnåelig og medlemsfrafall tror jeg alle allianser har. Ingen grunn til panikk.. =)

Leve Mafia!!
Til Toppen Go down
Smart58

Smart58


Antall Innlegg : 70
Age : 65
Registration date : 30.11.2009

Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Re: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! EmptyTor Sep 02, 2010 6:24 pm

Ser er foreløbig er flertall for å bli krigerske, det krever i så fall at alle de store i alliansen er med. Siste store slaget tapte vi da SPA klarte å sende flere tropper enn oss.
Krig krever at alle stiller.

Ellers er forslaget til Zoglub en god tanke.
En rekrutterings allianse som kan rope på hoved alliansen og få hjelp, og der vi kan hente inn de som viser seg verdige.


Til Toppen Go down
Zorglub




Antall Innlegg : 58
Age : 53
Registration date : 07.04.2010

Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Re: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! EmptyTor Sep 02, 2010 9:47 pm

Jepp, det var det som skulle til for å lage skikkelig med ujevnheter. Nå er det 50/50 og opp til leldelsen om det ikke kommer flere stemmer(optimisten!!!).

Zorglub
Til Toppen Go down
SilentG
Admin



Antall Innlegg : 44
Age : 45
Registration date : 17.11.2009

Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Re: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! EmptyTor Sep 02, 2010 10:50 pm

JAJA..

Det ble hvertfall litt liv her....


MAnge baktanker her også..

Noe er på plass, men masse å få orden på..

Til Toppen Go down
two brothers




Antall Innlegg : 2
Age : 28
Registration date : 14.09.2010

Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Re: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! EmptyTir Sep 14, 2010 7:17 pm

Hvordan stemmer jeg ?xD
Til Toppen Go down
Sponsored content





Viktig meldinger fra lederen! Empty
PosteTema: Re: Viktig meldinger fra lederen!   Viktig meldinger fra lederen! Empty

Til Toppen Go down
 
Viktig meldinger fra lederen!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Mafiaklanen :: Forslag.-
Gå Til: