Mafiaklanen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Mafiaklanens forum
 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  
Søk
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Blir angrepet litt for mye!
Disse har en waring og kan bli banned. EmptySøn Mar 25, 2012 9:55 am by king ikariam

» HE HE LOL
Disse har en waring og kan bli banned. EmptySøn Mar 04, 2012 1:44 am by laffa1976

» Fan art( forslag 2011)
Disse har en waring og kan bli banned. EmptyTir Jan 04, 2011 12:35 pm by X-Ray

» Swich i ledelsen.( Jeg i ledelsen)
Disse har en waring og kan bli banned. EmptyTir Nov 30, 2010 7:05 am by king ikariam

» Vits '
Disse har en waring og kan bli banned. EmptyMan Nov 22, 2010 2:12 pm by X-Ray

Navigation
 Portal
 Hovedsiden
 Medlemsliste
 Profil
 Hjelp
 Søk
Forum
Poll

 

 Disse har en waring og kan bli banned.

Go down 
AvInnlegg
king ikariam
Admin
king ikariam


Antall Innlegg : 65
Age : 30
Registration date : 20.03.2010

Disse har en waring og kan bli banned. Empty
PosteTema: Disse har en waring og kan bli banned.   Disse har en waring og kan bli banned. EmptyTor Apr 15, 2010 2:10 pm

Hei. Har du gjort noe mot reglene vil du få en meling og her vi de bli notert ned. Man kan ikke diskutere banns her. Men man kan si sin mening om hva andre har gjort så lenge det ikke vil bruke stygge ord eller såre noen.

Man kan si for ekseplem.

Jeg synes dette ikke er pent gjort de som bryter reglene gjør.


Og ikke.

eks.

FRANKIE DU SKAL BARE HOLDE DEG UNNE FORUME.


Jeg tok frankie fordi jeg skulle bare ha et eksempel. Ikke fordi jeg liker han noe mindre en andre.


Man skal ikke gi navn eller noe sårene. vis dette blir det en ny waring eller ban.



Her er listen

-Klikoman-2 warn-spam.







Her er eks



StianG -Bann for styggt språk- 2 warings.


Jeg liker og ta teame fordi de vet at jeg ikke hater dem noe mer en andre og fordi det hadde virket enda styggere og komme op med navn som ikke alle legger merke til Smile


Men følg reglene og pass på og ikke bli nortert opp her Very Happy


MVH king Ikariam


PS man diskuterer bare bans på meling ingame eller forum med dem Moderatoren/admin,en man blir banned av.
Til Toppen Go down
 
Disse har en waring og kan bli banned.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Mafiaklanen :: Generelt :: Forumregler-
Gå Til: